21. april 2024

Mannen skjelte ut flyvertinnen da flyet hans ble kansellert. SLIK løste hun situasjonen!

Det finnes få ting som er like frustrerende som å miste bussen, toget eller flyet; spesielt om du har et viktig møte. Men uansett hvor frustrert du er, er ikke det noen grunn til å kjefte på personalet, som bare prøver å gjøre det beste ut av situasjonen.

Ikke alle oppfører seg som kunden i denne historien, men måten flyvertinnen håndterer situasjonen på, sender ikke bare et klart budskap – det gir oss også en lekse, med et glimt i øyet.

 

kjeft

Et fullbooket fly ble kansellert på flyplassen. En passasjer behøvde mye hjelp, som førte til at køen med reisende som ville booke om billettene sine, ble lengre og lengre.

Plutselig gikk en sint passasjer ut av køen. Han sprang fram og dyttet seg fram til disken. Han slengte billetten sin på disken og sa:
«Jeg MÅ reise med neste fly, og det MÅ være førsteklasse.»

«Jeg beklager. Jeg skal hjelpe deg, men jeg må hjelpe de andre passasjerene først. Vi kan finne en løsning sammen senere,» sa flyvertinnen vennlig.

Den sinte passasjeren var ikke fornøyd. Han sa høyt, slik at alle bak han kunne høre; «HAR DU NOEN ANELSE OM HVEM JEG ER!?»

Uten å blunke smilte flyvertinnen til han og strakk seg etter mikrofonen.

«Damer og herrer, kan jeg få deres oppmerksomhet?» Begynte hun. Stemmen hennes hørtes utover hele terminalen. «Det er en passasjer ved gate 14, som ikke vet hvem han er. Om noen kjenner igjen mannen og kan hjelpe oss med å identifisere han, vennligst kom til gate 14.»

[adsense2]

Mens menneskene bak han begynte å le, så mannen på flyvertinnen og ba henne om å «dra til helvete». Hun smilte tilbake og sa rolig: «Jeg beklager, men du er nødt til å vente.»

Livet er ikke alltid som man har tenkt, men det handler om å lære seg å danse i regnet. Del denne med vennene dine om du er enig!